Aktualności


03 grudnia 2019

Sobota dla Polski, czyli szansa na szybszy rozwój gospodarczy

Rozpoczynająca się kampania społeczna „Wybieram 590 – sobota dla Polski” zachęca Polaków do wybierania podczas codziennych zakupów rodzimych produktów i usług.

Więcej informacji
03 grudnia 2019

Giełda rozwija handel. Gwarancje pochodzenia energii coraz bardziej pożądane

Niska cena energii elektrycznej jest ważna, ale nie tylko. Coraz więcej inwestorów chce kupować w Polsce zieloną energię, ponieważ tego oczekują od nich odbiorcy ich produktów.

Więcej informacji
03 grudnia 2019

E-commerce motorem napędowym polskiego rynku magazynowego

Rozwój e-handlu ma coraz większy wpływ na rozwój sektora nieruchomości przemysłowych. Źródła należy doszukiwać się w zmianie naszych przyzwyczajeń zakupowych – popularyzacja e-commerce zrewolucjonizowała operacje logistyczne w magazynach.

Więcej informacji
03 grudnia 2019

Carrefour otwiera w Warszawie innowacyjny sklep samoobsługowy w formacie convenience

Sieć Carrefour uruchomiła pierwszy sklep w innowacyjnym formacie samoobsługowym, który powstał w odpowiedzi na potrzeby polskiego rynku.

Więcej informacji
17 czerwca 2019

Handel 4.0 zwiększa lojalność klientów

Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych.

Więcej informacji
10 czerwca 2019

Sztuczna inteligencja przechytrzy zakaz handlu w niedziele?

Rozwiązania technologiczne z obszaru IoT będą stopniowo pojawiały się w środowisku zakupowym, podnosząc jakość obsługi klientów. I tak np. inteligentne półki będą informowały pracowników sklepów o braku towarów.

Więcej informacji
04 czerwca 2019

Adam Abramowicz, rzecznik MŚP: To ostatni dzwonek, żeby uratować polski handel!

- Dziś już tylko 25 proc. handlu w Polsce stanowią małe i średnie polskie sklepy, a reszta to duże sieci zagraniczne. Niestety, to już chyba ostatni gwizdek, żeby ratować polski handel! - mówił podczas 12. Kongresu Rynku FMCG 2019 Adam Abramowi

Więcej informacji
04 kwietnia 2019

Polacy chętnie korzystają z narzędzi cyfrowych, podejmując decyzje zakupowe

W jakim stopniu Polacy wspierają się technologiami cyfrowymi w trakcie podejmowania decyzji zakupowych? Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte podczas sześciu na dziesięć wizyt w sklepie stacjonarnym klienci wykorzystują urządzenia elektronicz

Więcej informacji
03 kwietnia 2019

Brak rekomendacji zmian ws. ograniczenia handlu w niedziele

Dziś Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii poinformowało, że nie rekomenduje zmian ws. ograniczenia handlu w niedziele. Co na to biznes? Komentarz Jakuba Sobczaka, eksperta sektora Handlu i Usług, DNB Bank Polska S.A.

Więcej informacji
28 marca 2019

Unimil stawia na rozwój e-commerce. Primavera Parfum głównym partnerem projektu

Firma Unimil mocno inwestuje w rozwój swoich marek w kanale e-commerce. W tym celu nawiązała strategiczną współpracę z Primavera Parfum, liderem dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health.

Więcej informacji

Przejdź do strony:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Kategorie aktualności

Aktualności
Piszą inni